covfefe: Kom igen, jag följer JÄÄÄVLIGT många ishockeyspelare på instagram, man får verkligen räkna på två fingrar när folk vill visa upp allt fint dem gjort i en stor förlust. Folk gör bara inte det, inte snyggt. Sen när folk tror jag kritiserar hans kreativitet och driv på isen, gå och sov.
Tänk hur jävla bajsigt det hade set ut om t.e.x McDavid eller Elias Pettersson delat och varit nöjd över sitt hatrick på sociala medier i en 8-3 förlust.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänk hur jävla bajsigt det hade set ut om t.e.x McDavid eller Elias Pettersson delat och varit nöjd över sitt hatrick på sociala medier i en 8-3 förlust.