mike66: Leverbiff - Isch! Den hade jag redan glömt att den ens fanns. Men pölsan var nog eländigast iaf. Här nere i sydbotten "serverar" de något de kallar lapskojs. Ser misstänkt ut för pölserligt släktskap, men jag vet inte. Har vare sig smakat det ena eller det andra.
18:e-plats på vad för lista? Har ni en lista över supportrar till moståndarlag ni krossat i slutspelskvartsfinaler? För...jag har väl inte en chans att ta hem månadens slips?
Vi hade en kille som lirade många år i lule, utom just 1995-1996 ungefär, just då hans dåvarande lag mötte lule i final. Stackars stackars lasse, han blev utan. Apropå Fagemo. Tänka sig, ni släpper Fagemo, ni släpper Zäta, ni släpper pressen - och lirar suspen av hela serien. Den här sagan är för vacker för att sluta i förtid. Hur det än går, kommer ni att vinna den sista match ni spelar för säsongen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
18:e-plats på vad för lista? Har ni en lista över supportrar till moståndarlag ni krossat i slutspelskvartsfinaler? För...jag har väl inte en chans att ta hem månadens slips?
Vi hade en kille som lirade många år i lule, utom just 1995-1996 ungefär, just då hans dåvarande lag mötte lule i final. Stackars stackars lasse, han blev utan. Apropå Fagemo. Tänka sig, ni släpper Fagemo, ni släpper Zäta, ni släpper pressen - och lirar suspen av hela serien. Den här sagan är för vacker för att sluta i förtid. Hur det än går, kommer ni att vinna den sista match ni spelar för säsongen.
*fjäskar på för 17*