1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 225975

Sv: I kväll laddar vi inför kvarten
Sven Savage: I vilket fall som helst så ska väl de bägge s k maträtterna avnjutas tillsammans med rödbetor - så en viss likhet kan ändå skönjas. Lappskojs är ju kul!

Apropå månadens slips så måste jag tyvärr meddela att den första och sista tävlingen gick utav stapeln i septembermånad anno 2002. Därutav kan man klart konstatera att El Maco blev alltför populär för just denna sort utav just slipstävlingar för att tävlingen skulle kunna fortskrida.

Angående Fagemoney och den nysydda penningpungen med initialerna L F intråcklat i de feta korvaskinnet så kommer den att ligga i Luläbåset lagomt till första nedsläpp på lördag. En insiderkupp längst in i de djupa björnhjärtat kommer att slå ner som en Irakisk kryssningsrobot bland talibaner och tavolibaner. Tröst me!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer