Sven Savage: Fan, du beskriver ju en gammal Strimmaklassiker, fast han började vid egen blå och gick bakåt, runt och upp, fintade slagskott vid motståndarblå, men gick åt andra hållet, ända fram till målet, och ofta i mål! Det är ju därför jag är rödvit, jag har ju sett trollkarlen! Charlie Parker, typ, fast med skridskor!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är ju därför jag är rödvit, jag har ju sett trollkarlen!
Charlie Parker, typ, fast med skridskor!