1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 226009

Sv: I kväll laddar vi inför kvarten
dr Dängroth: Pekka och vaktisen brukar svänga bägare tillsammans och tala om gamla tider och lyftade målburar. Men jag tror inte finten i hentosuspen kommer att fungera. Har hört att hento inte törs ställa upp. han kommer att hävda att han blivit förkyld i armbågen eller vrickat mittbenan, enligt vanligtvis oomkullrunkeligt välunderrättade källor. Vi ställer Pekka i mål. Numera är han så bred att han bara kommer att lämna en puckstor lucka ovan klubbhanden. Men den prickar ni nog, när ni hänger in de 7-8 mål det blir frågan om.

Å andra sidan blir ju jag Lallare så snart ni spöat oss, så jag kan inte förlora. Detsamma gäller El Maco...när man tänker på saken kan vi väl lika gärna ta oavgjort så får förbundet hantera det bäst de vill. Bjuder remi?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer