orion: Väl talat - jag behåller fyrtiofem silvermynt och köper vingar för pengarna och flyger högt över sängarna. Karjalainen vill väl bara hem till Skutskär han?
Nu: Sova ZZZZzzzzzZZZZätax40 - ska prova på utförsåkning i Sidsjöbacken i möra så ja säj som Stenis ja - hä bare å åk.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu: Sova ZZZZzzzzzZZZZätax40 - ska prova på utförsåkning i Sidsjöbacken i möra så ja säj som Stenis ja - hä bare å åk.
Gonatt och sovgott!