mike66: Må jag vara från Småland,men jag är då f-n inte snål.. Jag köper allt mina barn pekar på och själv köper jag alla nya tvspel som finns......jag har allt ifrån första nintendot till det senaste gamecube lägg därtill sony playstation 1,2......jag har speldjävulen i mig.....när jag inte sitter här på HockeySnack så sitter jag och lirar tvspel.......så någon SNÅLLÄNNING det är jag inte..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag köper allt mina barn pekar på och själv köper jag alla nya tvspel som finns......jag har allt ifrån första nintendot till det senaste gamecube lägg därtill sony playstation 1,2......jag har speldjävulen i mig.....när jag inte sitter här på HockeySnack så sitter jag och lirar tvspel.......så någon SNÅLLÄNNING det är jag inte..