Söderöver: Ja alltså det är det han kan och gör det bra. I början av 2000 talet var hans spelartyp mer vanligt. En utdöende art som man ändå nånstans diggar. Så länge han inte går över gränsen och skadar pga vårdslöshet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I början av 2000 talet var hans spelartyp mer vanligt. En utdöende art som man ändå nånstans diggar. Så länge han inte går över gränsen och skadar pga vårdslöshet.