1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2262587

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Fattar inte vad folk gnäller om. Alvarez fortsätter på inslagen väg från föregående match och gnuggar på som fan

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Håkkybåkky: RATTTTTTTTTTTTTTTTTTIEEEE

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Håkkybåkky: Helt enig. Alvarez är bra idag.

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Håkkybåkky: Håller med. Så länge han spelar i en Timråtröja och tränarna tycker att han platsar tänker inte jag gnälla. Han har blivit en jävla hack-kyckling och det smakar lite illa i min mun.

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Håkkybåkky: ja Alvarez gör en gedigen match igen och skapar mycket och har aviga passningar som går fram. Bra på skridskorna också.

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Håkkybåkky: Riktigt riktigt bra genomförd period. Håll i nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer