Alltså jag fattar vi kan bli ännu bättre på saker. Jag håller med om känslan att vi slarvade bort segern idag. Men vi kan väl för bövelen försöka njuta lite också, inte bara klaga. Vi är med i serien igen och känslan är att vi kan slå alla lag. Det köper jag 7 dar i veckan! Men vi kmr fortfarande att förlora och tappa poäng ibland.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men vi kan väl för bövelen försöka njuta lite också, inte bara klaga.
Vi är med i serien igen och känslan är att vi kan slå alla lag.
Det köper jag 7 dar i veckan!
Men vi kmr fortfarande att förlora och tappa poäng ibland.
Forza TIK!