1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2263573

Sv: Apropå nånting...
Nisse1: 131 lax? va faan tror folk att det är nån jävla hockeyallsvensk spelare vi samlar till. En cool mille måste vi väl kunna få ihop? Borde ju räcka till typ 2 månadslöner för Pontus

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Hoppas att Anton Lander kommer att bidra till insamlingen med en rejäl slant. ( Roligare att klubben är i shl den dagen han kommer hem?)

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Folk vet ju redan att han är klar. Hade varit skillnad om man gick ut med att man behövde en viss summa för att få honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.