1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2263608

Sv: Apropå nånting...
Jag blev sjuk i Corona efter Oskarshamn matchen likaså mina kompisar som var med. Tror det var 5300 sålda den matchen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jokki Ollinen: Fick Covid efter FBK matchen liksom några till som jag känner.
Många ungdomar som är smittade nu o som framförallt driver smittan. Men bra att man vaccinerar från 12 år nu i alla fall.
Rent generellt så har det väl blivit lite slöare med grunder som avstånd o hygien känns det som.
Bara hoppas att Omikron varianten ger någorlunda milda sympon...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.