1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2264801

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
sargad:

Blir Fn förbannad när man läser ditt inlägg. Missade du andra perioden helt? Usla i 60 min?

Vi gör ju en sjukt bra andraperiod, vinner skotten med 14-7.

Skärp dig

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
The great one: den där "SJUUUUKT" braiga perioden du pratar, var det inte så att Saik satte sig lite i fåtöljen och kände, det här tar vi hur som helst. Och släppte in Timrå lite enkelt i matchen. Idag var hela laget dåligt! Klyschan " ett bra lag har tur stämmer" Vi hade "otur" ikväll. Säger väl allt om lagets insats för kvällen. Nya tag på lördag. Och jag vill fan INTE se numero 38 på isen då! Sorry..

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
The great one: Menade inte att vi var usla i 60 minuter. Summan av de 60 minuter, totalen, helheten är för dålig. Tycker att noggrannheten och beslutsfattandet var oroväckande idag. Tillbakastuds i nästa match, tack.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.