1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2264844

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Sputnik: Jag tycker att vi vinner rättvist ikväll. Men framför allt så ser man ingen Timrå-fan som skyller förlusten på domarna det kallar jag på riktiga fan!(Det borde LULEÅ-fansen tar efter)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Saik-Småland: nog borde Timrå gjort 1-2 mål till i andra, vad hade vi 4-5 skott i virket med? Men helt klart var ni mentalt starkare över 60 min, även om det hade varit intressant att sett hur Timrå agerat vid 3-3 eller 4-3 inför
3:e perioden..
Sen var SAIK bättre på att ta sig till farliga lägen och förtjänta till vinsten, även om siffrorna kanske böev nått för stort.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.