The great one: fast i sista perioden tycker jag det var riktigt bra stämning i hallen.
Inlägg: 2264858
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Smetovish: varför är de stendött ofta, ingen trumma eller nånting, kolla början av andra, otroligt tyst i hallen?! Tänk stämningen som var för 12-13 år sen. Tror de va nån olle(?) som trummade. Otroligt tryck! De gör en hel del poäng på en säsong tror jag!
+ 3