1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2266089

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Nisse1: Kan inte annat än hålla med ...
Tyvärr finns inte den professionalism hos oss att vi ska ta de besluten o verkligen agera som en seriös förening. Man måste våga ta tuffa beslut för att kunna överleva. Men är lite för veka där tyvärr.

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Behöver rensas bort Allt inavel inom föreningen från tränare sportchef se och lär av Leksand Oskarshamn Örebro Rögle mfl.Här finns inga krav hur än jävla kass får man spela kompis kompis pajas nivå på klubben

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-12-11
Varför avgår ingen?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer