1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2266437

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: 3 poäng på 10 matcher, det är ju som alvarez det med 7 poäng på 20 matcher. Ett rakt byte klubbarna i mellan och vi sockrar affären genom att slänga in Olofsson på det där. Dif betalar Hollands lön säsongen ut och vi pröjsar Alvarez och Olofsson.

Om det mot förmodan börjar snöa i Stockholm så kan Molinder åka ner och skotta Alvarez uppfart några gånger.

Vi behöver dessutom lite mer psykfallsvibbar i laget och där tror jag Holland kan vara med och bidra (styrman-historien osv.)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Vi kan ju trycka på att Olofsson är draftad!! Vi kan faktiskt erbjuda ett helhetspaket. Alvarez, Liljewall, Olofsson och Zajac!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer