Sputnik: Åberg borta till Januari eventuellt vad man läser sig till. Klev av med känning. Tror det var Fimpen som gick ut med att det kan vara till Januari, då är det ju nått DIF kände till och vem vet, kanske därför varken dom eller annat lag gick hårt på honom? Ny Didde? Haha vilken säsong.. 🤦
Inlägg: 2266727
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Var skadan något som nubben har gått ut med tidigare, ex när han presenterades?
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Inte konstigt att vi lyckas med prestigevärvningar när dom är skadade och i praktiken spelar gratis…förutom att dom inte spelar då 😅. Nåja, vi rustar inför kvalet.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Vet inte om jag litar så starkt på Fimpens uppgifter. Timrå verkar väldigt förhoppningsfulla till att han ska vara aktuell till spel nästa vecka iallafall