+ 2
Inlägg: 2269050
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
roger_sundsvall: kort från freddans intervju:
1, Timrå är ett lag på uppgång.
2, Timrå gör många bra saker.
3, Timrå kampar bättre på träningarna.
Bagdad Bob rakt igenom. Stå och snacka vad han ska ha på julbordet med ett leende medan fansen sliter sitt hår och swishar vidare. Det är så sjukt oseriöst just nu.
Vad ska vi göra i SHL med den här kringresande cirkusen?
1, Timrå är ett lag på uppgång.
2, Timrå gör många bra saker.
3, Timrå kampar bättre på träningarna.
Bagdad Bob rakt igenom. Stå och snacka vad han ska ha på julbordet med ett leende medan fansen sliter sitt hår och swishar vidare. Det är så sjukt oseriöst just nu.
Vad ska vi göra i SHL med den här kringresande cirkusen?
+ 22
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Herregud! Freddan i C-More efter matchen:
- Jag tycker att vi är ett lag på uppgång.
Tomten finns. Tomten finns på riktigt.
- Jag tycker att vi är ett lag på uppgång.
Tomten finns. Tomten finns på riktigt.
+ 20
för mycke....julskinka?dopp i grytan
tror mer på.... GRIS fötter till lunch