1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2269097

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Såg inte matchen, men läst ikapp händelserna här på HS. Kollektivt beröm till alla er som skrivit i kväll. Mestadels mycket konstruktiva reflektioner. Ofta efter förluster blir jag lite trött av att läsa alla ogenomtänkta kaskadvomeringar(vilket de lätt blir när man är i affekt) men som sagt i kväll delar jag ut 5 getingar till HS-församlingen.

Kan det här ledarna med ungefär detta lag undvika negativt kval i vår så är vi nog många som får äta upp våra hattar/kepsar. Vore fördjäkla fint att jobba i sig den rutiga Wigen i mitten på mars... med en Johnnys starka Habanero och lämplig dryck skulle det kunna gå.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.