+ 16
Inlägg: 2269132
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Kerstin_k: Jag håller med dig, med facit i hand skulle han gått redan i våras.! Det är Nubbens ansvar nu.! Men han är för trött för att vilja göra nåt. Han har ju sin kiosk och trav att tänka på tillsammans med Djurgårdaren Challe. Sen är ju HA rätt så trevlig liga.!
+ 4
Det känns ju sådär när vi inom några månader ska spela sju totalt livsavgörande - nåja, en smula överdrivet kanske - matcher mot Djurgården.
Näe, även jag börjar luta mot att äktenskapet mellan Timrå IK och Freddan borde avslutas. För allas bästa, faktiskt. Man kanske ska inse att det var en sommarflirt i allsvenskan som skulle ha stannat vid det.
Inte för att ett tränarbyte kommer att aktualiseras. Det är ju trots allt Timrå IK vi håller på.