1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2269139

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Tänker inte kommentera insatsen eller personers vara eller icke vara utan konstaterar krasst att mitt hockeyintresse är nere bra precis på noll. Oavsett seger eller förlust, gårdagen berörde mig knappt.

Vi får se hur det ser ut framöver omgång 45 el nåt men troligast har vår miserabla start redan förstört vår grundsäsong. Det var där och då det skulle agerats, en 4-5 matcher in i förluststreaken.

Det är inte en förlust borta mot Malmö innan jul som sabbar den här säsongen. Som det ser ut nu är det här ytterligare en grundsäsong i SHL där vi mer eller mindre träningsmatchar inför allvaret i april nån gång

Svarskommentarer


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.