1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2269148

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
Det tråkiga med gårdagens match och årets upplaga av TIK är att potentialen är skyhög i den offensiva delen men helt under isen gällande försvarsdelen. Dom matcher vi kuggat i försvaret så vinner vi ju. Vi har för bra statistik i både PP och BP för att vara ett bottenlag egentligen. Problemet är ju att Ante K misslyckats totalt med att sätta ett försvarspel tillsammans med Freddan. Som jag skrev inför säsongen. Ge Ante K ett 5 årskontrakt var ett tjänstefel av nubben.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.