1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2269242

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
thorwald: instämmer fullständigt. En total gissning från min sida men känslan är att nubben driver Timrå ungefär som man kunde göra för 15 år sedan. Glida in i omklädningsrummet och säga några väl valda ord i paus, jag menar vilka sportchefer håller på så idag? Det sker väl inte på daglig basis från nubben heller men det sker ju, det säger han själv i intervjuer.

Det kanske behövs en omstart, som du säger? Men ska man göra det så måste vi ner och vända i allsvenskan igen (Freddan lär aldrig få sparken så länge vi håller oss kvar) och hur många år tar det sen tills vi är redo för SHL på riktigt? 5-10 år?

Nubben satte sina sista slantar på en lam häst och nu måste alla vänta ut loppet innan någon kan lägga ett nytt bet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.