+ 1
Inlägg: 2269758
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Har fan knappt sett en tröttare line up än så här…
Vad i helvete!
Värva en första center som drar igång!
Eller starta med någon annan!!!!
Jag somnar fan!
Eller nä…
Jag känner:
Jahopp…
Here we go again… inte så taggade..
Vad i helvete!
Värva en första center som drar igång!
Eller starta med någon annan!!!!
Jag somnar fan!
Eller nä…
Jag känner:
Jahopp…
Here we go again… inte så taggade..
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Zäta75: Vinn gärna så man får se Åsnebrottaren grina efter matchen.
+ 2
Idag vill jag se fler leverera. Rattie som vanligt. Åberg, Hanzl, Lodin och Hartmann framförallt.
Och sedan vill jag se Rajaniemi spika igen.
Kom igen nu kör vi! Forza Timrå IK! 💪🏻💪🏻💪🏻