1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2271696

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
stoff: Nu är det dags för Nubben att ryta utav helvete......Vilken bedrövligt dålig inställning från start till mål. Tack och hej Freddan och Ante, dom har definitivt inte laget med sig. Kräks på skiten!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Nisse1: Nubben ska avgå också!! Han har gjort sitt som shl sportchef. DET måste in nytt tänk i föreningen. Det kompis tänkande kan man hålla på med i div 1men fan inte i en av världens bästa ligor. In med vinnare i föreningen.!!!

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-30
Nisse1: håller med Nisse!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer