1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2273329

Sv: Apropå nånting...
fantasilos: Jag gillade också Blomberg. Men det blev väl lite som det blev det där. Han missade delar av säsongen här (även han värvades ju helt och hållet för HA-spel 18/19), men vill minnas att han hade någon överkroppsskada som spökade. Sen har det bara fortsatt så, kan ha varit hjärnskakningar också. Samma ifjol i Hästen, och nu hade han väl egentligen lagt karriären på hyllan.

Tänker man att han går från Hästen till Pantern så blir det ett större steg än om man ser det som att han går från hockeypensionär till Pantern, vilket verkar vara det som egentligen hänt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Apropå Blomberg så blev jag nyfiken på vad Palmberg gör nu för tiden? En av få HA-värvningar som levererade på SHL-nivå under den mörka säsongen sist vi var i SHL. Och ja, jag är för lat för att googla.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer