mikenomad: Tim Söderlund hadejag kunnat tänka mig ändå. Gillade detjag såg av han i HA. Lekte lite hockey mellanåt mot Timrå när vi mötte Altuna förra säsongen.
Samtidigt som dessa Dessa DIF värvningar inte bådar allt för gott då marknaden verkar väldigt tunn sett till vad de får in. Verkar som vi drog jackpott i Åberg om inte annat..
Sputnik: Undra hur lagsammanhållningen påverkas av att det värvas till höger och vänster, kommer man få skutan att ro åt samma håll? Det osar panik över Skansens IF.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Samtidigt som dessa Dessa DIF värvningar inte bådar allt för gott då marknaden verkar väldigt tunn sett till vad de får in. Verkar som vi drog jackpott i Åberg om inte annat..