Laken: Jag tror att Timrå endast kommer att tappa 4-5 poäng resten av serien. Sen blir det SM-guld av bara farten. Vidare blir det vinst i världsfinalen mot Detroit med 7-3, 4-6. Fan va gõtt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror att Timrå endast kommer att tappa 4-5 poäng resten av serien. Sen blir det SM-guld av bara farten. Vidare blir det vinst i världsfinalen mot Detroit med 7-3, 4-6.
Fan va gõtt.