Olli Hahl: Får man fråga hur allt förutom en Brynäsvinst är en skräll, när ni är dem som har 3 raka (5 raka med försäsong) vinster mot oss? Ingen Brynäsare som är säker på vinst ikväll kan jag lova, däremot hoppas vi!
Tigerhjärta: Är väl baserat på eran fina form samt bra målvakt, hemmaplan och dessutom spelat 3 matcher senaste tiden. Timrå har inte spelat sedan den 30 Dec.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer