1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2277609

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Alltså, jag har aldrig påstått att Freddan är rätt man att leda det här laget. Hela den här diskussionen har handlat om huruvida tränaren är 100% ansvarig för resultatet eller inte.

Jag hävdar nej då jag menar att spelarna också har ett ansvar. Tränaren/tränarna har självklart en stor del av ansvaret, de är ytterst ansvariga för lagets prestation. Att däremot ansvarsbefria samtliga spelare i truppen pga ”dåliga” tränare, nej det kommer jag inte göra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Freddan har i SHL varit en katastrof. Förra sejouren när vi var uppe så var Svedberg stundtals ett såll i målet så hände ingenting.
Han har inte vad som krävs för att leda ett lag i högsta serien då den taktiska delen inte räcker till.

Vill man spela i SHL nästa år då får man ta in en tränare som är kapabel att leda laget

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Ytterst ansvarig=100%

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer