Jo...det stämmer nog. Problemet är att när dom hela tiden dumpar så står oftast forwards stilla istället för att komma med fart, precis som du säger. Men personligen tycker jag det är alldeles för mycket hafshockey när Timrå spelar. Och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det. Tyvärr är det nog svårt att ändra på detta nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo...det stämmer nog. Problemet är att när dom hela tiden dumpar så står oftast forwards stilla istället för att komma med fart, precis som du säger. Men personligen tycker jag det är alldeles för mycket hafshockey när Timrå spelar. Och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det. Tyvärr är det nog svårt att ändra på detta nu.