1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2278228

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Ok. Jag medger motvilligt att du har en poäng där

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ser man till Brynäsmatchen senast så håller vi (ja, jag blev väldigt överraskad när jag såg det. Den berömda ~känslan~ sa något annat) faktiskt jämna steg med dem, sett över hela matchen.

Men det är det där med att bli straffade för sina misstag. Och med den bedrövliga effektivitet vi har i vårt målvaktsspel så löper vi totalt sett absolut störst risk att drabbas hårdast, i match efter match. Det blir jävligt kostsamt i längden, och jag kan inte på något sätt förstå varför vi ska komplicera det hela mer än att nuvarande duo är för svag. Det fanns en sporrande konkurrens i höstas, men nu handlar det enbart om att ställa den innebär lägst risk. Ej hållbart.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer