Pucken: är någon förvånad över Lander? Skulle komma tillbaka som frälsare, nöjde sig med att vara referens på Ratties arbetsintervju istället. Häng tröjan i taket när han lägger av…i källaren.
{297}: jag å farsan pratade om det där med Lander i somras. Visst, kul äventyr, bra betalt osv. Men hade han valt timrå istället. Burit laget i år och blivit den där som vi behövde och som i hoppades på, då hade han kunnat sätta egen lön på vilket säljarjobb som helst i Medelpad efter karriären. Skiter sig detta så kanske inte marknaden är lika stark när han pensionerats.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer