1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2279773

Sv: Apropå nånting...
DrCox: Que? Vi behöver bara komma upp i fart va, sätta försvarsspelet va, sätta Rattie på backen i pp va, Åberg tar hans plats va, Rattie har ju bara gjort 9 mål därifrån va, känner nubben va, burkar bjuda han på kräftskiva va, kalashattarna är på va, vi fixar det mannen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Kollar du ens på matcherna? Rattie är ju lika mycket/lite på backposition vilken sida han än står på, har ju aldrig haft mittenpositionen. Rattie stod ju dessutom på "fel" position under flera matcher när vi vann 7/8. Kan inte förstå hur det kan bli en så stor grej den här gången, är det bara för att folk vill ha något att klaga på?

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Va?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...