Sputnik: om nu inte Lule vill släppa Einar E helt så kanske en utlåning till oss för resten av säsongen skulle kunna funka. Att gå från 27 poäng(13+14) på 52 grundserieomgångar i SHL ifjol men bara två poäng(1+1) på totalt 36 matcher denna säsong och dåligt med speltid kan inte höra till vanligheterna. Har du skurit sig med tränare Bulan mån tro? Verkar ju inte vara skadeproblem om han spelat 36 matcher.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer