+ 4
Inlägg: 2282578
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Såg ni Rangers hyllning av Lunkan inatt? Satan vad proffsiga jänkare är på sådana jippon som en tröjhissnig av en legend. Tänk om Frölunda skulle gjort nåt liknande i Skandinavium... not even close å hela den biten.
+ 6
Samtidigt som man av Covid tvingas ha spelare som går ut och in i laget.
Röstar för Bragdguldet till detta landslag.
Jerringpriset också när vi ändå håller på.
För mycket ridsport där på sista tiden.