Puckat: Illa om det är så att han väljer andra för att de verkar bättre. Men sen får vi tänka lite utöver hockeyn också. Det kan ju vara så att folk emellanåt vill se sig om i världen för att få lite perspektiv på sin tillvaro, det behöver nödvändigtvis inte vara för hockeyns skull folk lämnar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men sen får vi tänka lite utöver hockeyn också. Det kan ju vara så att folk emellanåt vill se sig om i världen för att få lite perspektiv på sin tillvaro, det behöver nödvändigtvis inte vara för hockeyns skull folk lämnar.