+ 15
Inlägg: 2283239
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Röda Tallen: Du är själv inne på Steen och Steen. Kanske är det just på ledarsidan felet ligger?
Man tror tydligen stenhårt på Steen och Steen och deras satsning där.
Vi hade det bästa resultatet på en herrans massa år i TV-pucken.
Men inte många av de bästa där kommer finnas i Timrås juniorlag.
Det här är mycket allvarligt. Vad är felet?