Swen, intressant teori. Rymdvarelser har beamat upp Zäta och ersatt honom med en alien.... Det krävs vedergällning, vi skickar ut en patrull" Take me to your leader!". Faktiskt kan en del av den ofrivilliga låsningen ligga i att fixstjärnan inte har lyckats producera så mycket poäng. När Zäta målar kanske korken går ur flaskan.. aliens är besegrade..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Faktiskt kan en del av den ofrivilliga låsningen ligga i att fixstjärnan inte har lyckats producera så mycket poäng. När Zäta målar kanske korken går ur flaskan.. aliens är besegrade..