1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2284862

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
NDR: Det enda som egentligen saknas är väl en vass andre center annars har vi spelare att spetsa två formationer med. Blomqvist är dock helt okej i rollen i brist på alternativ. Rattie mår bäst av att ha spelare som kan passa honom pucken istället för att driva runt själv, tänker därför man sätter honom i första linan med Hanzl. Sen kan Rattie agera framspelare också om det behövs givetvis. Sen kan man prova sig fram med antingen Harmann eller Åberg i första/andra beroende på hur de funkar med de andra spelarna. Spontant är väl Åberg det man tänker första, så Hartmann och Lodin wing i andra, maybe?

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
thorwald: Lodin och Hartmann i andra. Har fungerat bra ihop tidigare.

Skjut inte upp fler matcher nu tack!

Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2022-02-03
34 matcher in i serien har Timrå inget satt försvarsspel, och ingen aning om hur kedjorna ska samansättas. Vilka har ansvaret för detta? Kan ju inte vara FredantMol. Det "jobbar" ju kvar?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer