Timrå kan inte vinna bortamatcher, det går bara inte. Freddans taktiska spel är ju obefintligt, dåliga lag behöver anpassa sitt spel på hemma och på bortaplan, men det gör inte Timrå. Vi åker till den ena staden efter den andra o försöker spela som om vi är ett topplag! VI ÄR PISKADE ATT PLLOCKA POÄNG, VARFÖR I HELVETE KAN MAN INTE BARA FÖRSÖKA SPELA ENKELT OCH RENT UT SAGT FEGA SIG TILL POÄNG FÖR?
På hemmaplan fungerar uppenbarligen vårt intensiva spel, men det funkar ju inte borta?! Ser ingen det?!?!?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
På hemmaplan fungerar uppenbarligen vårt intensiva spel, men det funkar ju inte borta?! Ser ingen det?!?!?