Sputnik: Sen till Hanzls försvar. Kan förstå att hans offensiv brister när man spelar förstecentern i BP. Har vi inte tillräckligt med breddcentrar i laget redan? Skulle hellre se att han använder sitt krut i de offensiva lägena han mest behövs. Ännu en anledning till att en till mer offensiv center måste in. Helst igår.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ännu en anledning till att en till mer offensiv center måste in. Helst igår.