Woody Jokinen: Fy fan. Vi är hästlängder före Rögle i tredje, jämnt i första och urusla i andra. Hade vi spelat så här i hela matchen hade vi vunnit. Men vi saknar spetsen, vi saknar självförtroende. Jag mår illa.
Woody Jokinen: Allt förstördes i andra när tim erixon var inne 4 av dom 5 första minuterna,fille o som var vårt klart bäste back i första o sekunder ,ante karisson är nog utan konkurans sveriges sämste backcoach men fortsätt o skyll på freddan när ante är problemet
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...