Madde: Jo jag såg sista 30 minuterna på filmen. Jordan gjorde ju comeback i verkligheten, med hyfsat resultat. Vi får väl se vad supportermatchen kan leda till, kanske ett och annat "återfall" till hockeyn?
Hörde lokalradions intervju med RBK:s andretränare, efter kvällens tama vinstmatch. Han sade något i stil med att det är vanligt att gästande lag i allsvenskan gärna backar hem (där också). Trist. Mer Kalle Anka hockey till folket, så att de inte somnar på läktaren.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hörde lokalradions intervju med RBK:s andretränare, efter kvällens tama vinstmatch. Han sade något i stil med att det är vanligt att gästande lag i allsvenskan gärna backar hem (där också). Trist. Mer Kalle Anka hockey till folket, så att de inte somnar på läktaren.