1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2287700

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
{9661}: jag pratade för mig själv, ingen annan. Ni andra får spy så mycket galla att hjärtat stannar. Men jag kommer stå mitt lag kärt oavsett resultat. Gäller att tänka snäppet längre, för här påverkar jag ingenting. Det gör jag på plats både hemma och borta, stötta laget i vått och torrt. Vi ska bannemej stanna kvar!!

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2022-02-07 - 2022-02-08
Kryset: Du skrev i "Vi" form, antog att du menade den stora massan? Det handlar egentligen inte om att spy galla, alla här älskar Timrå lika mycket som du gör. Och vi vill alla klubbens bästa och att vi ska stanna kvar i SHL. Det brinner i huvudet på många, även i mitt. Man skriver saker i affekt som kanske inte är genomtänkt alla ggr. Det ska gudarna veta.! Men håll med om att nåt måste göras nu? Får dom här två tränarna fortsätta så är det raka vägen ner i HA. Även om dom skulle vara bra tränare så tror jag att just i dagens Timrå har dom tappat det här. Nollställ laget med en ny röst det tror jag skulle kunna rädda laget från nedflyttning.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.