roger_sundsvall: 3-0 Sverige efter 2 perioder. Wennerholm verkar få fel igen sa att Sverige skulle vara chanslösa. Finland lär få möta Kanada blir inte lätt.
Inlägg: 2290090
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kaptenen Anton Lander hänger en kasse! Finnarna är griniga och deras coacher verkar ha svårt att tygla deras dåliga humör. Det tackar vi för!
+ 1