Icingpucken: Som sagt, påpekade att jag "kollat repriser" och då såg det väldigt ihåligt ut. Är inte så insatt i MoDo så det enda jag kunde gå på var repriserna. =)
Inlägg: 2290872
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Han var inte ihålig. Som jag skrev väldigt aggressiv mot skytten, så om inte backarna tar bort sin forward så kunde han se lite ihålig ut. På något sätt lyckades han ändå oftast hinna med och rädda pucken.
Gör man en sådan här räddning i sudden, så är man alltid en hjälte:
www.youtube.com/watch?v=61YbI9ueQYM
Gör man en sådan här räddning i sudden, så är man alltid en hjälte:
www.youtube.com/watch?v=61YbI9ueQYM
+ 1