McCool: Nja, för mig hade centersidan varit viktigare att stärka upp. Men kanske inte fanns/finns något att hämta där?
Inlägg: 2291034
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Delvis är det nog så samtidigt som man där förmodligen räknar in både Madsen och Liljewall plus att man fortfarande hoppas att Lundin ska hitta igen sina burkar med dunderhonung.
Sv: Apropå nånting...
Laken: din Andy Miele står kontraktslös. Vet dock inte vad han kan begära för lön.
+ 3