nila: det gäller nog för alla hockeyspelare, dvs. att det är pengarna som styr. Kan Lander slänga Timrå under bussen för nån extra mille i Schweiz så tycker jag inte vi ska förkasta ryssarna som kommer hit och spelar för stålarna heller.
+ 6